www.alflash.com.ua

Вместе мы решим вашу проблему
Текущее время: 19 ноя 2017, 17:30

Часовой пояс: UTC − 8 часов [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 39 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 12 ноя 2017, 12:58 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 18 фев 2007, 11:46
Сообщения: 3425
Откуда: Одесса
Похоже, что проблемы с якобы дилерскими СТО есть и там.
amyinchile в теме ''2012 RavEV in shop for more than 3 weeks???'' писал(а):
Our 2012 Toyota Rav EV has been at the Toyota of El Cajon service department for 3 weeks now. The warning light came on and said something about “overheating” and to service immediately.

They replaced the coolant pump but apparently that wasn’t the problem. Tesla suggested to run a series of tests and now El Cajon is waiting to hear back from Tesla which has been two weeks. Is this normal to wait this long to hear back from Tesla? We don’t know if the problems are under warranty since we don’t know what the problem is. The dealership said they have 7 EV cars there right now. There is only one technician, Carlos, who is certified to work on these cars.

They installed a new motor drive about three months ago after we had that whining sound.

We have been renting a car and are just feeling desperate and was hoping for any advice, tips or suggestions...
Amy

Но офис у них красивый :mrgreen:


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 12 ноя 2017, 13:49 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 18 фев 2007, 11:46
Сообщения: 3425
Откуда: Одесса
А вот что ответил другой владелец RAV4EV
kimberlyr писал(а):
My 2014 has been at Toyota El Cajon since Oct 14 waiting on a replacement Gateway ECU. I’m also driving a rental as they have no estimate on when the part will arrive from Tesla. Prior to this, it was at the same dealer three times for various engine check problems...this is the first time anything has been replaced.

Unfortunately, Tesla seems to have no reason to respond quickly to any Toyota RAV 4 issues since the relationship between the two companies has deteriorated.

I’m hopeful I’ll get my car back soon but am considering contacting a lemon law lawyer....
Интересно, что ответит этот чел на вопрос о том, кто оплатил напрасную замену этого блока :)


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 17 ноя 2017, 08:15 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 18 фев 2007, 11:46
Сообщения: 3425
Откуда: Одесса
kimberlyr ответил.
"Обновление от дилера: установлен новый GATEWAY ECU на этой неделе. Тем не менее, несмотря на это, во время тестирования снова появилось сообщение CHECK EV ...
... Мой RAV4EV* под платиновой гарантией, так что не знаю, кто платит за ремонт ..., но это не я."


Немного подробностей о болячках этой модели Toyota см. в viewtopic.php?f=16&t=818#p8318


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 39 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3

Часовой пояс: UTC − 8 часов [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Автошкола http://autoschool.od.ua в Одессе

POWERED_BY
Русская поддержка phpBB